افتتاح پروژه ارتقاء شبکه اینترنت دانشکده دامپزشکی با حمایت بنیاد حامیان

با حمایت بنیاد حامیان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران پروژه ارتقاء شبکه اینترنت دانشکده دامپزشکی افتتاح شد.

با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، آموزش در دانشکده دامپزشکی نیز با چالش‌هایی مانند نبود زیر ساخت مناسب شبکه اینترنت روبه رو شده‌بود.

به همین منظور، همزمان با هفته دامپزشکی، طی مراسمی که در مرکز انفورماتیک و رایانه دانشکده دامپزشکی با حضور دکتر صفری رییس سازمان نظام دامپزشکی و مدیرعامل بنياد حامیان دانشکده، دکتر احمدی، دکتر باهنر، دکتر کوهی، دکتر بلوکی و دکتر علی‌قاضی از اعضای بنیاد حاميان دانشکده، دکتر قمصری رییس دانشکده، دکتر دهقان، دکتر جمشیدی و دکتر نبیان از معاونان دانشکده، دکتر جالوسیان عضو هیئت‌علمی دانشکده، خانم مناف‌زاده همکار دانشکده و مهندس عقیلی سرپرست مرکز انفورماتیک دانشکده برگزار شد، پروژه ارتقاء شبکه اینترنت دانشکده با حمایت بنیاد حامیان دانشکده به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم مهندس عقیلی سرپرست مرکز انفورماتیک دانشکده دستاوردهای این پروژه برای کاربران اینترنت دانشکده را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت:«مشکلات شبکه قبلی دانشکده مرتفع شده است».

در ادامه این مراسم خانم دکتر جالوسیان مسئول سابق مرکز انفورماتیک دانشکده بیان داشت:«طی ده روز آغازین سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، برگزاری کلاس های اموزشی به صورت مجازی با کیفیت بسیار خوبی برگزار شده است که مرهون زحمات مرکز انفورماتیک دانشگاه به ویژه معاونت زیر ساخت در به انجام رسیدن موفق این پروژه است».

دکتر جالوسیان با ابراز قدردانی از حمایت مالی بنیاد حامیان خاطر‌نشان کرد:«ارتقاء زیرساخت شبکه اینترنت دانشکده، تاثیر مستقیم در بهتر شدن کیفیت ارایه مطالب آموزشی داشته و دغدغه های آموزش مجازی را به حداقل رسانده‌است».

لازم به ذکر است که این پروژه گامی موثر در رفع مشکلات آموزشی و توسعه کیفی و کمی انتقال دانش دامپزشکی در بستر آموزش مجازی است.

بنیاد حامیان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، در تاریخ ۲۲ مرداد ماه ۱۳۹۷ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون با حمایت خیرین نیک‌اندیش، گام‌های بزرگی در راستای حمایت از دانشکده برداشته‌است. بنیاد حامیان دانشکده هر‌ ساله دانشجویان برتر دوره دکتری عمومی دانشکده را بورسیه می‌کند. همچنین جلب مشارکت‌ها و حمایت‌های مادی و معنوی افراد و شرکت‌ها و موسسات گوناگون و برنامه‌ریزی برای چگونگی تخصیص منابع موجود برای نیازهای دانشکده و دانشجویان هدف اصلی بنیاد حامیان دانشکده است.

شناسایی نیازهای دانشکده در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، ساختاری و عمرانی، اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی برای پوشش آن‌ها نیز از دیگر امور مورد رسیدگی در بنیاد حامیان است.

با پیوستن به صفحات مجازی بنیاد حامیان دانشگاه تهران در شبکه‌های اجتماعی به شناسه hamiyanut@ از آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه‌های خیرین، بورسیه، رویداد‌هاو فرخوان‌های بنیاد حامیان مطلع شوید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید