اهدا جایزه دکتر پریچهر احمدیان و زنده یاد دکتر محمدجواد مراداسحاقی به دانشجویان برگزیده دانشکدگان کشاورزی

همزمان با آیین ورودی نودانشجویان دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در روز سه شنبه 20 مهرماه 1400 جایزه دکتر احمدیان و دکتر مراداسحاقی به دانشجویان برگزیده رشته زراعت و اصلاح نباتات و رشته گیاه پزشکی اهدا شد.

جوایز این دوره به همت سرکار خانم دکتر احمدیان خریداری و توسط ایشان به برگزیدگان اهدا شد. این جایزه تحصیلی قدمی بزرگ در راستای نیک اندیشی علمی است و آثار آن باعث پویایی بیشتر جامعه ی علمی خواهد شد.

نام بخشی از دریافت کنندگان این دوره جایزه ی دکتر احمدیان و دکتر مراداسحاقی:

برگزیدگان رشته زراعت و اصلاح نباتات
-آرمین نورایی رتبه نخست ورودی ۹۶
-سیده شقایق مستعان رتبه نخست ورودی ۹۷
-مهرناز حاجی زاده رتبه نخست ورودی ۹۸
-ملیکا سادات سعومی رتبه نخست ورودی ۹۹

برگزیدگان رشته گیاه پزشکی
-سپیده حبیبی رتبه نخست ورودی ۹۶
-مریم رنجبران رتبه نخست ورودی ۹۷
-سارا عبدی اقبلاغ رتبه نخست ورودی ۹۸
-حسین مهری الموتی رتبه نخست ورودی ۹۹

جایزه تحصیلی خانم دکتر احمدیان و دکتر مراد اسحاقی با پیگیری بنیاد حامیان دانشکدگان کشاورزی دانشگاه تهران و حمایت سرکار خانم دکتر احمدیان طهرانی در سال جاری در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران راه اندازی شد.

امیدواریم این اقدامات نیک‌اندیشانه در جامعه علمی گسترش یابند و اقدامات خیر علمی بیش از پیش راهگشای جویندگان راه علم شود.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران از خیرین نیک‌اندیش درخواست دارد با توجه به این ایام و لزوم حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، برای پرداخت مبالغ حمایتی خود به صندوق نیکوکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.charityapp.ir/pay?pid=2 نسبت به حمایت از آینده سازان کشور و اعتلای علم و دانش، اقدام نمایند. ‎هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک اندیش، فـارغ از نـوع و مقـدار آن، الهـام‌بخـش آغـاز .فصلـی جدیـد در آفرینـش آینـده روشـن بـرای جوانـان کشـور عزیزمـان خواهـد بـود.

 

 

 

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید