بورسیه ۱۰ دانشجوی متقاضی دانشگاه توسط اتحادیه شرکتهای تعاونی ناشران آشنا

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، آقای مهدی اسماعیلی راد، خیر نیک اندیش و مدیرعامل محترم اتحادیه شرکتهای تعاونی ناشران آشنا، با اهداء مبلغ 20 میلیون تومان، از تعداد 10 دانشجوی متقاضی دانشگاه تهران حمایت کرد. لازم به ذکر است، دانشجویان متقاضی، ماهانه مبلغ 200 هزار تومان به مدت 10ماه در سال دریافت می کنند.

اتحادیه شرکتهای تعاونی ناشران آشنا، در سال 1380 با هدف كمك به توسعه و رشد كمي و كيفي صنعت نشر و هماهنگي بيشتر بين شركتهاي تعاوني ناشران سراسر كشور تشكيل شد.  شرکت تعاونی مذکور فعالیت های گوناگونی در زمینه نشر و کتاب نظیر، برگزاری نمايشگاه هاي بين المللي كتاب در خارج از كشور، صیانت از مصرف بهینه کاغذ در حوزه نشر و رعایت حقوق مصرف کنندگان کتاب دستورالعمل کمیته تخصیص کاغذ و نظارت بر مصرف آن، برگزاری نمايشگاه هاي سراسري كتاب در استان هاي مختلف كشور و همکاری در برگزاري مراسم و نشست هاي فرهنگي را در کارنامه داشته است.  قابل ذکر است که بنیاد حامیان دانشگاه تهران در راستای تحقق اهداف علمی و فرهنگی دانشگاه تهران و به منظور اعتلای فعالیت های علمی، پژوهشی و توسعه دانش بشری در جمهوری اسلامی ایران، طرح حمایت از دانشجویان متقاضی دانشگاه تهران در راستای فراهم نمودن شرایط مناسب تر برای ایشان با حمایت خیرین نیک اندیش ایجاد کرده است.

در این نوع بورسیه، دانشجویان متقاضی متقاضی دارای مشکلات اقتصادی که از طرف معتمدین بنیاد یا مرکز مشاوره دانشگاه تهران معرفی می شوند ماهانه مبلغ 200 هزار تومان به مدت 10ماه در سال تحصیلی دریافت می کنند.

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک اندیش، فـارغ از نـوع و مقـدار آن، الهـام بخـش آغـاز فصلـی جدیـد در آفرینـش آینـده روشـن بـرای جوانـان کشـور عزیزمـان خواهـد بـود.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید