جلسه هیأت امنای بنیاد حامیان دانشکده فنی برگزار شد

[cz_gallery layout=”cz_grid_c2 cz_grid_l2″ id=”cz_42934″ images=”5656,5655″]
 

به گزارش بنیاد حامیان دانشگاه تهران به نقل از روابط عمومی پردیس دانشکده‌های فنی، جلسه سالیانه هیات امنای بنیاد حامیان دانشکده فنی دانشگاه تهران در روز شنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۰ با حضور کلیه اعضا و به ریاست دکتر محمدرضا عارف، در سالن شورای پردیس مرکزی دانشکده‌های فنی برگزار شد.

 

بنیاد فنی دانشگاه تهران در اسفند ماه ۱۳۸۵ ثبت و در شهریور ۱۳۸۶ رسما فعالیت خود را آغاز کرد. ایده‌ی تاسیس بنیاد حامیان دانشکده فنی از اینجا حاصل شد که با منابع و کمک‌های یاری‌گران و خیرین دانشگاه بتوان نیازهای بیش‌تری از دانشجویان فنی را مرتفع کرد و کیفیت تحصیل را توسعه بخشید.

 

اعضای هیات‌مدیره بنیاد حامیان دانشکده فنی شامل دکتر فرجی‌دانا، دکتر محمود نیلی احمدآبادی، دکتر حائری یزدی، دکتر ناصر سلطانی، مهندس حبیب‌الله بی‌طرف، مهندس موسوی رهپیما، مهندس میرعلیرضا مهنا، مهندس کتیرایی، مهندس عطاردیان و مهندس علی اصغر جلال‌زاده فرد است.

 

دکتر فرجی‌دانا رییس هیات مدیره بنیاد فنی در این جلسه ضمن ارائه گزارش مشروح فعالیت‌های بنیاد در سال گذشته یادآور شد که در این سال با تمام فراز و فرودهای موجود در کشور همچون بیماری سخت کرونا، سالی پر رونق و پر از موفقیت برای بنیاد فنی دانشگاه تهران بوده است. او در ادامه گفت که بنیاد حامیان فنی در سال گذشته توانسته موفق‌ترین سال فعالیت خود را از ابتدای تاسیس تجربه کند و رقمی حدود ۱۳ میلیارد تومان کمک از سمت خیرین نیک‌اندیش به به خود جذب کند که رقمی بی‌سابقه در سطح آموزش عالی است.

 

رییس هیات مدیره بنیاد فنی، با اشاره به فعالیت‌های خاص بنیاد در سال ۱۳۹۹، آغاز پروژه ساخت دانشکده جدید مهندسی عمران دانشکده‌ فنی، عقد تفاهم‌نامه با چندین موسسه و نهاد معتبر ملی، راه‌اندازی یک موقوفه بزرگ علمی و فنی، ارایه تسهیلات خرید رایانه همراه به دانشجویان، ساخت یک باب خوابگاه ۳۲۰۰ متری در کوی دانشگاه و افزایش جوایز و کمک هزینه‌های تحصیل دانشجویان را از اقدامات اصلی و مهم این بنیاد دانست.

 

دکترنیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران نیز در سخنان خود در این جلسه بنیاد فنی را موفق‌ترین بنیاد دانشگاهی کشور دانست و حجم فعالیت‌ها و حمایت‌ها را بی‌سابقه اعلام کرد.

 

‫هیات‌امنای بنیاد حامیان دانشکده فنی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های بازرسین، مجددا آقایان مهندس هرمز ناصرنیا و مهندس علی‌اصغر جلال‌زاده‌فرد را به‌عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل برای سال ۱۴۰۰ انتخاب کردند. همچنین در این جلسه، ترازنامه و صورت‌های مالی و عملکردی بنیاد در سال ۱۳۹۹ و نیز برنامه و بودجه سال ۱۴۰۰ بنیاد توسط مدیرعامل بنیاد ارایه شد و پس از بحث و بررسی به اتفاق آرا به تصویب رسید.‬

 

با امید به آنکه حمایت‌ها از دانشجویان و زیرمجموعه‌های دانشگاه تهران افزایش یافته و بنیاد حامیان شاهد شکل‌گیری شعب خود برای تمامی دانشکده‌های دانشگاه تهران باشد.

 

شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/ نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

 

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیش و نیک‌نهاد، چه کوچک چه بزرگ، بی‌شک دریچه‌ایست بسوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید.

 
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید