دیدار با دکتر مهدی فضلی ،مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ و خیّر نیک‌اندیش دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، مدیرعامل بنیاد حامیان در روز دوشنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۳۹۹ با دکتر مهدی فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ در دفتر ایشان دیدار کرد.

دکتر مهدی فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ که عضو هیات‌امناء بنیاد حامیان دانشگاه تهران نیز است، در دیدار خود با مدیرعامل بنیاد دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

«گروه صنعتی گلرنگ» در سال ۱۳۸۲ تأسیس شد. این گروه صنعتی پس از تاسیس، مطابق آموزه‌های بنیانگذار خود استاد محمدکریم فضلی، کسب و کار حرفه‌ای اخلاق‌مدار و نیز خلق آینده پایدار را مدنظر خود قرار داد. باتوجه به اهمیت دانش‌افزایی به ویژه دانش‌های تخصصی، گروه صنعتی گلرنگ در سال ۱۳۸۷ دانشگاه جامع علمی-كاربردی گلرنگ را با هدف افزایش سطح مهارت شاغلان در بخش‌های مختلف صنعت بنیان‌گذاری کرد.

گروه صنعتی گلرنگ و شرکت‌های زیرمجموعه‌ی آن، در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف اعطای کمک هزینه تحصیلی، بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ با «بنیاد حامیان دانشگاه تهران» منعقد شد، هر ساله به ۱۰۰ دانشجوی برتر علمی ایرانی و بین‌المللی دانشگاه تهران، بورسیه‌ای تحت عنوان «بورسیه گلرنگ» اعطا می‌کند.

این مجموعه خیّر، در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، دانشجویان تحت حمایت خود را از ۱۰۰ دانشجو به ۳۰۰ دانشجو افزایش داده است.

شایان ذکر است که این مجموعه صنعتی، علاوه بر اینکه کمک مالی یک میلیارد ریالی به صندوق نیکوکاری دانشگاه تهران را در کارنامه خود دارد، حامی چهارمین برنامه «روزی با دانشگاه تهران» بوده است و به ۸۰ دانش‌آموز، ۸۰ کارت هدیه دو میلیون ریالی اهدا کرده است.

هـر حمایتـی از سوی شما خیّر نیک‌اندیش،فارغ از نوع و اندازه آن، بی‌تردید دریچه‌ای‌ است به‌سوی فردایی درخشان. فردایی که جوانان تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن هستند. بذری که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید. شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/ نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید