تقدیر از کمیته داوران کسب‌وکار چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، به نقل از روابط عمومی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، جلسه کمیته داوران چهارمین دوره این جشنواره روز دوشنبه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۹ با حضور مهندس ابراهیم جمیلی، دکتر وحید نیک‌نام، دکتر محمدرضا زالی، دکتر ناصر غلامی، مهندس سروش مؤدب، دکتر شادی جمیلی و دکتر رضا محمدکاظمی برگزار شد.

این جلسه که با پخش گزارش تصویری اختتامیه جشنواره و با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در چهارمین دوره جشنواره آغاز شد، با تقدیر و تشکر مهندس ابراهیم جمیلی از زحمات کمیته داوری کسب و کار در خصوص جشنواره قرن ادامه یافت.

مهندس جمیلی رییس هیات‌امنای بنیاد نیکوکاری جمیلی گفت: «در سال ۱۴۰۰ جشنواره به صورت گسترده‌تر در استان‌های مختلف و با همکاری دانشگاه‌های مطرح علوم پایه استان‌ها برگزار خواهد شد و در جشنواره قرن، اقداماتی در جهت بین‌المللی شدن جشنواره صورت خواهد گرفت».

در ادامه این جلسه، دبیر جشنواره‌ی چهارم دکتر وحید نیک‌نام به همدلی و همکاری همه‌جانبه گروه‌های مختلف و نیز همکاری دانشگاه‌های مطرح در برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره اشاره کرد که به‌زعم ایشان باعث ایجاد یک شبکه تخصصی از اساتید و نخبگان در حوزه علوم پایه شده است. او همچنین این جشنواره را الگویی مناسب برای سایر فعالیت‌های مشابه در کشور دانست.

دکتر محمدرضا زالی با تاکید بر لزوم ارتباط موثرتر دبیرخانه با شتاب‌دهنده‌ها و کارآفرینان، حضور برگزیدگان این جشنواره در کلاس‌های حوزه کسب و کار و کارآفرینی را در برگزاری باشکوه جشنواره قرن مهم و اساسی دانستند.

در این نشست، دکتر غلامی دبیر شورای مدیریت و برنامه‌ریزی با اشاره به نیت خیر در برگزاری این جشنواره از ابتدا تا کنون افزود: «این جشنواره تا امروز بعد اقتصادی نداشته و تمام جوایز و هزینه‌های جشنواره توسط بنیاد نیکوکاری جمیلی تقبل شده است».

جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، جشنواره‌ایست که هرسال از سوی بنیاد نیکوکاری جمیلی در سطح ملی برگزار می‌شود. این جشنواره در راستای حمایت از ایجاد کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری، نوآوری و تحقق اقتصاد مقاومتی با هدف تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت برای حمایت از جوانان ایده‌پرداز و شرکت‏های نوپای صاحب ‏ایده در حوزه علوم پایه برگزار شده و برگزیدگان نهایی آن، از اعتبار ویژه‌ی بنیاد نیکوکاری جمیلی به منظور تجاری‌سازی محصول و ایجاد شرکت نوپا بهره‌مند می‌شوند.

[cz_gallery layout=”cz_grid_carousel” hover=”cz_grid_1_no_hover” id=”cz_74922″ images=”3279,3280,3281″ custom_size=”full”]
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید