گفتگو با زهرا صادقیان، دانشجوی افتخارآفرین دو دوره بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران

زهرا صادقیان‌تهرانی دانشجو بورسیه دو دوره بنیاد حامیان دانشگاه تهران است. او در دوره‌های چهارم و پنجم بورسیه بنیاد حامیان، موفق شد به عنوان دانشجوی افتخار‌آفرین، بورسیه شود. او در مقطع کارشناسی رشته الهیات، توانست دومرتبه عنوان رتبه برتری را از آن خود کند. صادقیان در گفتگو با خبرنگار بنیاد حامیان دانشگاه تهران، از بورسیه و توصیه به نو‌دانشجویان گفت.

مشروح گفتگو را در ادامه می‌خوانید.

لطفا خودتان را معرفی کنید.

زهرا صادقیان ورودی سال 96 رشته الهیات گرایش علوم قرآن و حدیث هستم.

چگونه با بنیاد حامیان آشنا و در چه سال‌هایی بورسیه شدید؟

از طریق دوستان با بنیاد حامیان آشنا و در سال های 97 و 98 از ترم 3 بورسیه شدم. 

نظر شما در مورد بورسیه‌های بنیاد حامیان چیست؟

ابتدا از تمامی مسئولان و همیاران بنیاد حامیان و خیّرین عزیز، قدردانی می‌کنم چرا که حمایت آنها مشوق بسیار خوبی برای تلاش مضاعف ما دانشجویان است؛ همچنین به دانشجویان رشته هایی که خالی از احساس رقابت و انگیزه مطالعه هستند، شور و شوق تلاش می‌دهد.

تنها پیشنهادی که دارم این است، با توجه به افزایش قیمت ها خصوصا کتب درسی، اگر میزان بورسیه افزایش یابد، مزید امتنان خواهد‌بود.

آینده بنیاد حامیان دانشگاه تهران را چگونه می‌بینید؟

اساس بنیاد حامیان بر مِهرورزی و همدلی ‌است و تاکنون بارها علم دوستی و حمایتگری خود را ثابت کرده‌است و اگر این اهداف در رشته های مختلف به طُرُق گوناگون میسر شود و توسعه یابد بسیار مایه خرسندی و افتخار است.

 به عنوان سوال آخر، چه توصیه‌ای به نودانشجویان دارید؟

به عنوان هم دانشگاهی شما عزیزان، توصیه میکنم این چهار سال مقطع کارشناسی را قدر بدانید و در هر رشته ای که هستید، علاوه بر علم اندوزی، مهارت افزایی داشته‌باشید.

برای خانم صادقیان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

شایان ذکر است، با راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست‌های دانشجویان بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران از این پس دانشجویان  محترم می توانند از این سامانه برای ثبت تیکت و درخواست های مربوط به بورسیه بنیاد حامیان و دریافت گواهی بورسیه در صورت لزوم، به آدرس https://utf.ut.ac.ir/darkhasthaye-man/ مراجعه و بعد از ثبت نام وارد پنل کاربری خود شده و درخواست خود را ثبت نمایند.

همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار، در حوزه‌های مختلف خیرین، بورسیه، رویداد‌ها و فراخوان‌های بنیاد حامیان دانشگاه تهران به کانال تلگرامی بنیاد به نشانی https://t.me/hamiyanUT و به صفحه اینستاگرام به آدرس @Hamiyanut بپیوندید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید