فرارسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت سرداران بزرگ اسلام مبارک باد .

بنیاد حامیان دانشگاه تهران آغاز ماه شعبان‌المعظم و ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) را به خیرین دانشگاه تهران تبریک و شادباش می‌گوید.

روزهای مبارک سوم، چهارم و پنجم ماه شعبان ماه رسول خدا خجسته سالروز ولادت کشتی نجات حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، قمر بنی هاشم حضرت ابالفضل اللعباس(ع) و زینت عبادت‌کنندگان امام سجاد(ع) یادآور آزادگی و سربلندی آن عزیزان در طول عالم و فرصتی جهت تزکیه روح و ذهن آدمی و سرمشق قرار دادن سرداران بزرگ اسلام است.

پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید:« ماه شعبان ماهی است که اعمال انسان‌ها بالا می‌رود در حالی‌ که مردم از آن غفلت می‌کنند»( وسائل الشیعه، ج 10، ص 480).

بنیاد حامیان دانشگاه تهران از عموم مردم، توانگران و نیک‌اندیشان دعوت می‌کند تا با حمایت از دانشجویان مستعد و برتر دانشگاه تهران در ماه مبارک شعبان، در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای عزیز و نخبه، همگام با خیرین نیک‌خواه، با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان دانشگاه تهران اقدام کنند. با انجام کار خیر، الگوی خوبی برای نسل بعد از خود و زمینه‌ساز اعتلای مهرورزی و کار نیک در دانشگاه تهران باشیم، زیرا کارخیر است که جاودانه می‌ماند و فانی نمی‌شود.

حمایت از دانشگاه تهران

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید