کتاب حامیان دانشکده جغرافیا دانشگاه تهران منتشر شد

[cz_image css_position=”relative;display: table;margin:0 auto” id=”cz_88448″ image=”5744″][/cz_image]
بنیاد حامیان دانشگاه تهران اقدام به انتشار کتاب حامیان سال های 1399-1398 دانشکده جغرافیا دانشگاه تهران کرد.
بنیاد حامیان دانشگاه تهران در کتابچه‌ای اسامی حامیان نیک‌اندیش دانشکده جغرافیا این دانشگاه را که در خلال سال‌های تحصیلی ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ حمایت‌های ارزشمند خود را به این دانشکده اهدا کرده‌اند، منتشر کرد.
همچنین بخشی از این کتاب اختصاص به درج نام همیاران گرانقدر اندوخته و صندوق نیکوکاری این دانشکده در سال های مورد اشاره است.
در انتهای کتاب اسامی حدود ۳۰ دانشجوی برتر این دانشکده در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و دانشجویان بین الملل دانشکده که در سال‌های تحصیلی 1398-1397 و 1399-1398 با حمایت خیرین نیک‌اندیش دانشگاه تهران جایزه تحصیلی دریافت کرده اند، در این کتابچه ذکر شده است.
شایان ذکر است که در این کتابچه مقایسه آماری دانشجویان بورسیه برتر و دانشجویان افتخارآفرین دانشکده جغرافیا از سال ۱۳۹۴ الی ۱۳۹۹ ارائه شده است.
شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.charityapp.ir/pay نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید. هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیش، فارغ از نوع و مقدار آن، بی‌شک دریچه‌ایست بسوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید.
[vc_btn title=”کتابچه حامیان دانشکده جغرافیا” shape=”round” color=”info” size=”lg” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fuupload.ir%2Fview%2Fpage_khayerin_daneshkade_goghraphi_99_qd3w.pdf%2F”]
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید