امضای تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، بنیاد حامیان دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران

[cz_gallery layout=”cz_grid_carousel” id=”cz_90482″ images=”5757,5756,5755,5754,5753″]
به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه میان جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و بنیاد حامیان دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و ارتقای مهارت‌های تخصصی دانشجویان به صورت مجازی امضا شد.
در این جلسه اعضای دبیرخانه اندیشمندان و دانشمندان جوان، مهندس ابراهیم جمیلی متولی بنیاد نیکوکاری جمیلی، دکتر شادی جمیلی عضو هیات‌مدیره بنیاد نیکوکاری جمیلی و بنیاد حامیان دانشگاه تهران، دکتر محمود کمره‌ای رئیس هیات‌مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران، دکتر ناصر غلامی قائم‌مقام مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران، دکتر مشفق رئیس پردیس علوم دانشگاه تهران، دکتر ساری دبیر جشنواره، دکتر محمدعلی زارع معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و جمعی از فعالان دانشجویی در حوزه علوم پایه و دبیر کل مجمع انجمن‌های علمی دانشگاه تهران حضور یافتند.
در این جلسه مهندس ابراهیم جمیلی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان اظهار داشت: برای اجرا شدن این تفاهم‌نامه بهتر است کمیته اجرایی تشکیل شود و هر چند وقت یک بار جلسه‌ای برای رفع موانع موجود فعالیت‌ها برگزار شود.
متولی بنیاد نیکوکاری جمیلی افزود: اهدافی که در تفاهم‌نامه آورده شده، بسیار مطلوب است و با همکاری طرفین تحقق خواهد یافت.
در ادامه دکتر محمدعلی زارع چاهوکی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری، این است که زمینه‌ حمایت‌های بنیاد حامیان از حوزه کسب و کارهای دانشجویی در حوزه علوم پایه فراهم شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران ادامه داد: در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران خوشبختانه فعالیت‌های موثری در حوزه کسب و کارهای دانشجویی و مهارت آموزی دانشجویان انجام شده است، زیرا معتقدیم رسالت اصلی دانشگاه پرورش دانش‌آموختگان متعهد، متخصص و موثر در جامعه است. برای تحقق این هدف باید در کنار فعالیت‌های رسمی آموزشی، مهارت‌های عمومی و تخصصی دانشجویان را برای ورود به کسب و کار و جامعه ارتقا داد.
دکتر زارع چاهوکی با تاکید بر اینکه امیدوارم این تفاهم‌نامه همکاری در جهت توسعه و تقویت مهارت‌های تخصصی دانشجویان موثر واقع شود، ادامه داد: دانشجویان با کسب مهارت‌های تخصصی برای ورود به جامعه آماده‌تر می‌شوند.
دکتر محمود کمره‌ای رئیس هیئت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران در این جلسه اظهار کرد: امضای این تفاهم‌نامه گامی در جهت نزدیکتر کردن فعالیت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی، بنیاد حامیان دانشگاه و بنیاد نیکوکاری جمیلی است تا یک هم افزایی صورت گیرد.
رئیس هیئت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران در ادامه افزود: خوشبختانه این تفاهم‌نامه سه جانبه می‌تواند زمینه همکاری‌ها را هموارتر و حرکت را جهت‌دار کند. انعقاد تفاهم­نامه در مسیراعتلای بیش از پیش جشنواره قرن کمک کننده است.
در این جلسه محمد قوشچیان، دبیر انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه، ملیکا حاجی محمدی، دبیر دبیران انجمن های علمی دانشجویی پردیس علوم و فاطمه سخاوت از فعالان از انجمن های علمی دانشجویی به بیان دیدگاه‌ها و نقظه نظرات خود در خصوص فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی پرداختند.
در انتها نیز تفاهم نامه 3 جانبه به صورت نمادین از سوی 3 طرف امضا شد و برای تکمیل امضاها در دفاتر طرفین تبادل می شود.
 
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید