مهد آینده سازان کوچک خانواده بزرگ دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، در سوم آبان سال ۱۴۰۲ مهد کودک خانواده بزرگ دانشگاه تهران با حضور جناب آقایان محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سیّد محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران و جناب آقای عبّاس مصلّی نژاد خیّر نیک اندیش دانشگاه تهران افتتاح شد.
مهد کودک خانواده بزرگ دانشگاه تهران واقع در خیابان ۱۶ آذر است.
برای ساخت این مهد کودک دانشگاه تهران متعهد به تأمین زمینی در خیابان ۱۶ آذر شد و بنیاد فرهنگی مصلی نژاد نیز اعتبار و بودجه ای برای تمامی مراحل ساخت و تجهیز آن فراهم کرد. مدت زمان ساخت مهد کودک که در شروع، ۱ سال تخمین زده شده بود با همّت فراوان کمتر از ۶ ماه به طول انجامید.

این مهد کودک در زمینی به مساحت حدودا ۱۳۰۰ متر مربع ساخته شده است و پذیرای ۱۱۰ کودک خواهد بود که به ازای هر ۵ کودک، یک مربّی فعال حضور خواهد داشت.
سیستم هوای تازه به طور مرتّب در تمام ساعات استقرار کودکان در مهد کودک فعال و ساختمان مجهز به سیستم اطفاء حریق است.
با مجوز هیات رییسه دانشگاه تهران، محوطه ای برای فعالیت های طبیعت دوستانه کودکان به فضای عادی مهد کودک اضافه شده است تا زمینه ارتباط با طبیعت کودکان فراهم باشد.
بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده میان دانشگاه تهران و بنیاد فرهنگی مصلّی‌نژاد، برنامه‌ریزی و اداره مهدکودک بر عهده اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران است و عوائد حاصل از مهدکودک متعلق به دانشگاه تهران خواهد بود که در جهت ارائه خدمات رفاهی مطلوب به خانواده بزرگ دانشگاه تهران به منظور فراهم کردن تسهیلات و برنامه‌ریزی لازم برای ترغیب به فرزندآوری صرف خواهد شد.
استفاده از این مهدکودک با اولویت کارکنان اعم از هیأت علمی و غیرهیات علمی و دانشجویان دانشگاه خواهد بود.

 

 

جهت ورود به کانال تلگرام بنیاد حامیان:          کلیک کنید     

جهت ورود به کانال اینستاگرام بنیاد حامیان :   کلیک کنید    

جهت ورود به کانال واتساپ بنیاد حامیان:        کلیک کنید

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید